خواهرونه هامون🤍

عاشقتونم خواهرانم🤍🖤

برای خواهرانم🤍🖤

1401/6/16 15:14
نویسنده : یکی از شما🖤
76 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام

ما 4خواهر هستیم 

این وبلاگ و زدم برای خواهرانم قراره اینجا خاطرات گنگمون رو بزاریم 

فالو=فالو

آنفالو=آنفالو

لایک =لایک

کامنت=کامنت

از آشنایی با همتون خوشبختم 

اُمیدوارم حالتون خوب باشه 🤍

منو خواهرام اسم های مستعار واسه خودمون گذاشتیم 🤨

خواهر بزرگترمون:«یوجین»

من:«یه جین»

آجی که امسال میره کلاس اول:«جیسو»

آجی کوچیکه کوچیکم:«جنی»

اینم از پروفایل وبلاگمون🤍

دوست دارم باهمتون دوست باشم🤍

اُمیدوارم از وبلاگم لذت کامل رو ببرید:)

فالو کنید فالو میشید...

درباره ی آجی یوجین:«👇🏻👇🏻

یک کره لاور و کیپاپ لاور سرسخته 

درونگرایه 

از تنهایی و خلوت کردن و جاهای تاریک خوشش میاد 

موهاش فرفری درحدی که اُتو مو بزنی خوب نمیشه 

خیلی به خودش میرسه 

به نظر خودشه چاقه با اینکه لاغره😣برای همین رژیم گرفته 😣😣

به سلامتی اَهمیت میده🤍

ازفصل پاییز خوشش میاد 

از سرما هم خوشش میاد 

کلاس تکواندو رفته 

یک استایل های خفن میزنه 

کیدراما لاور نیستش متوسطه 

هم هم مهربونه همم نیست😣

نمیدونم بعضی اوقات فازش چیه 😥»

درباره ی من:«👇🏻👇🏻🤍

من موهام صافه 

یک کیدراما و کیپاپ و کره لاور سرسختم 

به خودم میرسم 

امسال میرم کلاس ششم 

باآجی جنی توی یک تاریخ و یک ساعت به دنیا اومدم

رنگ موردعلاقه ی من:بنفش و مشکی و سفید و خاکستری و زرده 

عاشقه شیروموز و شیر کاکائو هستم🖤

وغیره.......

با پست های دیگه ی من آشنا باشید🤍🖤

پسندها (10)

نظرات (8)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
16 شهریور 01 15:29
فالوشدی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
16 شهریور 01 15:29
به پستت هم سر زدم
یکی از شما🖤
پاسخ
مرسی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
16 شهریور 01 15:29
از آشنایی باهاتون خوشبختم
یکی از شما🖤
پاسخ
منم
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
16 شهریور 01 15:30
وبلاگت تمش خیلی قشنگه
یکی از شما🖤
پاسخ
مننون
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
17 شهریور 01 14:29
از آشنایی باهاتون خوشبختم
یکی از شما🖤
پاسخ
منم
ویـــــــکـــــوکــــ💜ویـــــــکـــــوکــــ💜
17 شهریور 01 14:55
مرسی که فالوم کردی
یکی از شما🖤
پاسخ
ممنون
دخترکــ پر از تصور♡دخترکــ پر از تصور♡
17 شهریور 01 15:02
هوووووو

17 شهریور 01 16:02
سلام عزیزم خوش اومدی✨
یکی از شما🖤
پاسخ
ممنون